0/5 - (0امتیاز)
04 بهمن 1401 ساعت :15:57 1115

شرایط تور آنتالیا زمینی | قیمت تور آنتالیا | تور ارزان آنتالیا

آنتالیا با تاریخ غنی و چشم اندازهای طبیعی خیره کننده ای که دارد، یک مقصد بی نظیر برای سفر است. از عظمت و شکوه کوه‌های توروس گرفته تا سواحل گوشه و کنار آن که به شهرهای باستانی امپراتوری‌های سابق منتهی می‌شوند، همگی عزم رفتن به آنتالیا را در توریستها و مساف

پنجاه درصد دیگر نحوه رسیدن به مقصد است. شما هم با پرواز می توانید به آنتالیا بروید هم با قطار اتوبوس! به نظر می رسد جالب باشد که مسیر به این طولانی را با قطار یا اتوبوس طی کرد و سفر جاده ای داشت. در این مطالعه در مورد شرایط سفر زمینی به آنتالیا صحبت می کنیم و شما با خواندن این مطلب می توانید تصمیم بگیرید که سفر خود را زمینی طی کنید و با اتوبوس یا قطار اوقاتی را سپری کنید یا با پروازهای موجود به این شهر زیبا سفر کنید.

شرایط تور آنتالیا زمینی | قیمت تور آنتالیا | تور ارزان آنتالیا

دلایل انتخاب تور آنتالیا زمینی

به نظر شما چرا باید به تور زمینی آنتالیا فکر کنیم؟ دلایلی زیادی وجود دارد که سفر با قطار و اتوبوس را به پرواز با هواپیماهای غول آسا ترجیح بدیم. در این قسمت به چند دلیل این انتخاب اشاره می کنیم.

  • اولین دلیلی که به فکر ما می رسد هزینه ی سفر است. هزینه سفر زمینی نسبت به سفر با هواپیما ارزان تر است اما باید زمان بیشتری را برای رفت و آمد در نظر بگیریم و ممکن است راحتی سفر با پرواز را در سفر زمینی نداشته باشیم.
  • دومین دلیل انتخاب سفر با قطار به آنتالیا و یا با اتوبوس، می تواند گذراندن اوقات طولانی و خوش با همسفران در مسیر باشد. شما در کوپه های قطار می توانید منظره های زیبای مسیر را بینید، با هم صحبت کنید، فیلم ببینید، بازی کنید، کتاب بخوانید و حسابی از مسیر سفر لذت ببرید.
  •  دلیل سومی که ممکن است شما با آن دست و پنجه نرم کنید ترس از پرواز است. اگر شما از هواپیما ترس دارید و هنگام پرواز استرس فراوانی را تحمل می کنید می توانید به سفر زمینی به ترکیه فکر کنید. این کار شما را از استرس پرواز رها  می کند، به علاوه باعث می شود علیرغم ترسی که دارید از تعطیلات خود استفاده کنید و به دلیل ترس داشتن از سفر به شهرهایی که دوست دارید منصرف نشوید.

مسیر سفر به ترکیه با تور آنتالیا زمینی

برای سفر زمینی به آنتالیا شما می توانید با تمام مسیر را با اتوبوس سفر کنید. می توانید به صورت ترکیبی از اتوبوس و قطار استفاده کنید. می توانید با داشتن شرایط لازم از اتومبیل شخصی خود استفاده کنید و به آنتالیا بروید. اما باید این نکته را بدانید که برای رفتن به آنتالیا قطار و اتوبوس مستقیم از تهران به آنتالیا وجود ندارد. شما ابتدا باید از تهران به آنکارا بروید و سپس با قطار یا اتوبوس به آنتالیا بروید. طبق برآوردهای انجام شده تا الان مسافت کلی تهران تا آنتالیا با سرعت مجاز و ایمن، بدون توقف حدود یک روز و 4 ساعت است. از این زمان حدود 9 ساعت مسیر آنکارا تا آنتالیا است.

در تور زمینی آنتالیا در داخل ایران از شهر های زیر عبور می کنیم: تهران، قزوین، زنجان، تبریز، مرند سپس ماکو و در نهایت مرز بازرگان.

شهرهایی که در ترکیه باید از آنها عبور کنیم که به آنتالیا برسیم: دوبایزید، ارزروم، ارزنجان، سیواس، اکسارای، نفت شهر، قونیه، ماناوگات، آنکارا و در نهایت آنتالیا. البته این یکی از مسیرهایی است که اتوبوس ها طی می کنند. مسیرهای دیگری نیز وجود دارد اما هزینه نهایی و زمان نهایی همه مسیرها تقریبا به هم نزدیک است.

شرایط تور زمینی و ترکیبی آنتالیا

شرایط تور آنتالیا زمینی با اتوبوس

این روزها نمی توان هزینه رفت و آمد را با مبلغ دقیقی بیان کرد و دلیل آن نوسانات قیمت ارز است. در مورد شرایط تور زمینی این نکته را بدانید که تور زمینی آنتالیا در همه زمان ها موجود نیست. پس اگر قصد سفر زمینی به آنتالیا را دارید باید مدت ها قبل از سفر برای خرید تور زمینی آنتالیا اقدام کنید. مبدا سفر تور آنتالیا زمینی از تهران ترمینال آزادی است. این نکته را در نظر داشته باشید که برای تور زمینی آنتالیا باید زمان حداقل 10 روز را در نظر بگیرید. چرا که مسیر رفت و آمد طولانی خواهد بود و برای گشت و گذار در آنتالیا نیز باید زمان کافی داشته باشید.

شرایط تور آنتالیا زمینی با قطار و اتوبوس (تور زمینی آنتالیا به صورت ترکیبی)

شما می توانید مسیر تهران آنکارا را با قطار نیز طی کنید. اما از آنکارا تا آنتالیا باید با اتوبوس طی شود. اگر برای سفر با تور آنتالیا زمینی ، قطار را انتخاب کنید مدت زمانی که در مسیر هستید کوتاه تر خواهد بود. سفر با قطار همیشه جذابیت ویژه ای دارد چرا که راه آهن ها از مسیر های جذابی عبور می کنند که دیدن این مناظر از زیبایی های  سفر محسوب می شود.

شرایط سفر زمینی به آنتالیا با خودرو شخصی

 برای سفر با خودروی شخصی به آنتالیا نیز شما اولا باید 1- گواهینامه بین المللی یک ساله داشته باشید که اجازه رانندگی در کشور دیگر را داشته باشید. 2- اتومبیل شما باید دارای پلاک بین المللی داشته باشد. علاوه بر این موارد 3- شما باید برای اتومبیل خود مجوز خروج یا کاپوتاژ داشته باشید. 4- حواستان به بیمه ماشین نیز باشد. 5- هزینه های مربوط به سرویس اتومبیل و بنزین با قیمت تصویب شده کشور مقصد را نیز فراموش نکنید.

شرایط سفر به آنتالیا با خودروی شخصی

تور زمینی آنتالیا ارزان ( تور آنتالیا لحظه آخر)

تور لحظه آخری آنتالیا زمینی شاید کمی ارزان تر از تور معمول باشد چرا که معمولا همه صندلی ها برای این مسیر طولانی توسط مسافران پر نمی شود و اتوبوس یا قطار نیز باید حرکت کند! البته هزینه نهایی سفر شما طبق معمول علاوه بر نوع تور به مدت سفر، نوع ارائه خدمات، نوع هتل، نوع اتوبوس یا قطار بستگی دارد. اما این را بدانید که هزینه تور زمینی آنتالیا به مراتب ارزان‌تر از تور هوایی آنتالیا خواهد شد.

با دانستن همه شرایط تورهای زمینی و ترکیبی و مقایسه آنها با تورهای پروازی به راحتی می توان انتخاب درستی داشت. از انتخاب تور زمینی آنتالیا تردید نداشته باشید و با آرامش ان را انتخاب کنید. قطعا تجربه جذابی برای خود و همسفرانتان ایجاد خواهد شد.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران